PLAY MOVIE

PHILOSOPHY ALLGRIP for All People

Το 1970, αναπτύξαμε το πρώτο μας μοντέλο με τετρακίνηση (4WD), το Jimny, LJ10.
Από τότε, έχουμε εξελίξει την τεχνολογία μας για να παρέχουμε στους οδηγούς το αίσθημα του ενθουσιασμού,
της οδηγικής απόλαυσης και της ασφάλειας. Έπειτα από σχεδόν 50 χρόνια εμπειρίας,
επαναπροσδιορίζουμε την τεχνολογία της τετρακίνησης δίνοντας σε αυτήν το όνομα ALLGRIP.
Και προσφέρουμε ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη, ικανοποίηση, καθώς και
διευρυμένους ορίζοντες σε όλους τους πελάτες μας.

Το 1970, αναπτύξαμε το πρώτο μας μοντέλο με τετρακίνηση (4WD),
το Jimny, LJ10.
Από τότε, έχουμε εξελίξει την τεχνολογία μας
για να παρέχουμε στους οδηγούς το αίσθημα του ενθουσιασμού,
της οδηγικής απόλαυσης και της ασφάλειας.
Έπειτα από σχεδόν 50 χρόνια εμπειρίας,
επαναπροσδιορίζουμε την τεχνολογία της τετρακίνησης
δίνοντας σε αυτήν το όνομα ALLGRIP.
Και προσφέρουμε ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη,
ικανοποίηση, καθώς και διευρυμένους ορίζοντες
σε όλους τους πελάτες μας.

VALUES PEACE OF MIND Peace of Mind for All Drivers

Σε οποιοδήποτε οδόστρωμα κι αν βρίσκεσαι και κάτω από οποιεσδήποτε
συνθήκες οδήγησης, η τεχνολογία ALLGRIP σου δίνει την αυτοπεποίθηση
που χρειάζεσαι για να οδηγείς με ασφάλεια. Με την τεχνολογία ALLGRIP,
έχεις ένα πιστό σύντροφο, πάντα στο πλευρό σου.

Σε οποιοδήποτε οδόστρωμα κι αν
βρίσκεσαι και κάτω από οποιεσδήποτε
συνθήκες οδήγησης, η τεχνολογία ALLGRIP,
σου δίνει την αυτοπεποίθηση
που χρειάζεσαι για να οδηγείς με ασφάλεια.
Με την τεχνολογία ALLGRIP,
έχεις ένα πιστό σύντροφο, πάντα στο πλευρό σου

VALUES EXCITEMENT Feel the Freedom Feel the Fun

Με την τεχνολογία ALLGRIP, μπορείς να μετατρέψεις οποιαδήποτε εμπειρία
σε ενθουσιασμό και ευχαρίστηση. Είτε συναντάς δύσκολες διαδρομές με
πολλές στροφές, ανώμαλα εδάφη, είτε βρεγμένους ή γεμάτους χιόνια
δρόμους, εσύ έχεις τον έλεγχο για μια συναρπαστική οδήγηση.
Περισσότερη δράση, μεγαλύτερη ελευθερία. Η επιλογή είναι στα χέρια σου.

Με την τεχνολογία ALLGRIP,
μπορείς να μετατρέψεις οποιαδήποτε εμπειρία
σε ενθουσιασμό και ευχαρίστηση.
Είτε συναντάς δύσκολες διαδρομές με
πολλές στροφές, ανώμαλα εδάφη,
είτε βρεγμένους ή γεμάτους χιόνια
δρόμους, εσύ έχεις τον έλεγχο
για μια συναρπαστική οδήγηση.
Περισσότερη δράση, μεγαλύτερη ελευθερία.
Η επιλογή είναι στα χέρια σου.

VALUES GO BEYOND Go Beyond with ALLGRIP

Νέες περιπέτειες γεμάτες ενθουσιασμό. Όμως ορισμένες προκλήσεις μπορεί
να είναι δύσκολο να τις κατακτήσεις. Με την τεχνολογία ALLGRIP έμπιστο
σύντροφο, αισθάνεσαι τη σιγουριά να συνεχίσεις την πορεία σου. Μαζί
ξεπερνάμε τα όρια και φεύγουμε προς νέες κατευθύνσεις.

Νέες περιπέτειες γεμάτες ενθουσιασμό.
Όμως ορισμένες προκλήσεις μπορεί
να είναι δύσκολο να τις κατακτήσεις.
Με την τεχνολογία ALLGRIP έμπιστο
σύντροφο, αισθάνεσαι τη σιγουριά
να συνεχίσεις την πορεία σου.
Μαζί ξεπερνάμε τα όρια και
φεύγουμε προς νέες κατευθύνσεις.

ALLGRIP AUTO

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP AUTO επιτρέπει στον οδηγό να λειτουργεί ξέγνοιαστα στις καθημερινές μετακινήσεις του, ειδικά όταν αυτές περιλαμβάνουν ολισθηρά ή χιονισμένα οδοστρώματα. Με συνεκτικό συμπλέκτη viscous, το σύστημα τετρακίνησης όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς μεταφέρει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς.

PLAY MOVIE

Τεχνολογία

Ολοκληρωμένη λειτουργία Συνεκτικού συμπλέκτη

Ο συνεκτικός συμπλέκτης τοποθετείται πριν από το πίσω διαφορικό και μεταδίδει ροπή χρησιμοποιώντας πολλαπλούς δίσκους που περιβάλλονται από σιλικονούχο υγρό υψηλού ιξώδους. Όταν οι εμπρόσθιοι τροχοί περιστρέφονται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τους πίσω, στο εσωτερικό του συμπλέκτη αναπτύσσεται θερμότητα λόγω τριβής η οποία αναγκάζει το σιλικονούχο υγρό να διασταλεί. Η πίεση που προκύπτει από τη διαστολή του σιλικονούχου υγρού, εμπλέκει τους πολλαπλούς δίσκους, και έτσι μεταφέρεται η ροπή στους πίσω τροχούς.

GRIP CONTROL

GRIP CONTROL

Η λειτουργία αυτή εξασφαλίζει μια ομαλή εκκίνηση σε δρόμους που είναι ολισθηροί, με χιόνι ή λάσπη. Ανταποκρίνεται φρενάροντας τους τροχούς που ολισθαίνουν, ενώ μεταφέρει τη ροπή στον τροχό που έχει πρόσφυση, βελτιώνοντας τη δυνατότητα διαφυγής του αυτοκινήτου , χρησιμοποιώντας και το traction control (σύστημα έλεγχου πρόσφυσης) για τον περιορισμό απώλειας της ροπής του κινητήρα

ALLGRIP AUTO ΜΟΝΤΕΛΑ

  • SWIFT

ALLGRIP SELECT

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP SELECT εκφράζει τις αυθεντικές αξίες της μάρκας "Διασκέδαση στην οδήγηση», «Αξιοπιστία» και «Μέγιστη απόδοση», επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μέσα από τέσσερις λειτουργίες AUTO, SPORT, SNOW και LOCK. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, όπου ο οδηγός επιλέγει τη λειτουργία που επιθυμεί ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

PLAY MOVIE

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ

4WD CONTROL

Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα που διαθέτουν αυτόματη τετρακίνηση, κατανέμει τη ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνευθεί ολίσθηση των εμπρός τροχών. Επιπρόσθετα, δρα προληπτικά ελέγχοντας την ολίσθηση βάσει της επιφάνειας του δρόμου, της θέσης του πεντάλ γκαζιού, της γωνίας τιμονιού και άλλους παράγοντες και κατανέμει ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς, πριν το αυτοκίνητο ξεκινήσει να ολισθαίνει.

ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

SYNERGETIC VEHICLE DYNAMICS CONTROL

Ο δυναμικός έλεγχος οδικής συμπεριφοράς του οχήματος είναι μια λειτουργία που εξασφαλίζει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου από τη συνεχή παρακολούθηση των συνθηκών κίνησης μέσω ενός αισθητήρα γωνίας τιμονιού, ενός αισθητήρα εκτροπής οχήματος, και άλλων συστημάτων, ελέγχοντας το σύστημα τετρακίνησης και την υποβοήθηση τιμονιού.
Παράλληλα, κατανέμεται σωστά η ροπή μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, καταστέλλεται οποιαδήποτε τάση πλευρικής ολίσθησης του οχήματος πριν το ESP παρέμβει, και έτσι εξασφαλίζεται την σταθερότητα του αυτοκινήτου.
Για παράδειγμα, όταν μια τάση υπερστροφής μπορεί να οδηγήσει το όχημα στο να ολισθήσει προς την εξωτερική πλευρά της στροφής, το Synergetic Vehicle Dynamics Control, μεταβάλλει την υποβοήθηση του τιμονιού και ταυτόχρονα κατανέμει τη ροπή για να βοηθήσει τους μπροστινούς τροχούς.
Αντίθετα, όταν προκύψει μια τάση υποστροφής, με τους μπροστινούς τροχούς να χάνουν τον έλεγχο και το όχημα να ολισθαίνει προς την εξωτερική πλευρά, το Synergetic Vehicle Dynamics Control αλλάζει την κατανομή ροπής του κινητήρια ενισχύοντας τους πίσω τροχούς και σταθεροποιώντας το αυτοκίνητο.
Το Synergetic Vehicle Dynamics Control είναι ουσιαστικά ένα σύστημα το οποίο εξασφαλίζει την σταθερή οδήγηση και προορίζεται για να αυξήσει τα όρια πρόσφυσης και τις επιδόσεις στις στροφές, του αυτοκινήτου.

PLAY MOVIE

ESP®

ESP

Το σύστημα ESP® είναι επίσης βέλτιστα ελεγχόμενο για κάθε λειτουργία.
Στη επιλογή SPORT, το ESP® μειώνει την παρέμβαση ελέγχου πρόσφυσης με σκοπό να μεγιστοποιήσει την αίσθηση του οδηγού για τον έλεγχο του οχήματος.
Στην επιλογή SNOW, το ESP® αυξάνει τον έλεγχο πρόσφυσης, με σκοπό να παρέμβει έντονα για τη μεγιστοποίηση της σταθερότητας του οχήματος όταν αυτό απαιτείται.
Στην επιλογή LOCK, το ESP® βελτιώνει την απόδοση με τη χρήση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης αφού το φρένο επενεργεί στους τροχούς που ολισθαίνουν και παρέχει αυξημένη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση.
Την ίδια στιγμή, το ESP® και τα άλλα συστήματα ελέγχου λειτουργούν με βέλτιστο τρόπο για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου από χιόνι ή λάσπη, προσφέροντας την απαιτούμενη ροπή.

Το ESP είναι σήμα κατατεθέν της Daimler AG.
Ο βαθμός κατανομής της ροπής του κινητήρα, και η κατανομή δύναμης πέδησης σε όλους τους τροχούς ποικίλλουν ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Το ESP® είναι ουσιαστικά ένα σύστημα, το οποίο εξασφαλίζει σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Σε περίπτωση απόκλισης ή πλαγιολίσθησης που υπερβαίνει τα όρια της πρόσφυσης των ελαστικών και του οδοστρώματος, το ESP® θα εξακολουθεί να λειτουργεί, αλλά πιθανόν δεν θα μπορεί να είναι απόλυτα αποτελεσματικό.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

POWER TRAIN CONTROL

Για την ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης, το σύστημα μετάδοσης κίνησης επίσης ελέγχεται από την επιλογή SPORT. Τροποποιεί την απόκριση στο πάτημα του γκαζιού – και την απόδοση ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα για να δώσει μια πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης. Και στην περίπτωση των οχημάτων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων βοηθά επίσης, να διατηρήσει τις στροφές του κινητήρα σε υψηλότερα επίπεδα, βελτιώνοντας την επιτάχυνση, και προσφέροντας σπορ οδηγικές επιδόσεις.

Επιλέξτε την σωστή λειτουργία και το αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί
όπως εσείς θέλετε.

Οι τρείς αυθεντικές αξίες του συστήματος τετρακίνησης ALLGRIP SELECT "Διασκέδαση στην οδήγηση», «Αξιοπιστία» και «Μέγιστη απόδοση», μπορούν να γίνουν πραγματικότητα επιλέγοντας μία από τέσσερις λειτουργίες AUTO, SPORT, SNOW και LOCK. Η επιλογή του τρόπου λειτουργίας σας επιτρέπει να απολαύσετε διαφορετικά στυλ οδήγησης σε διαφορετικές καταστάσεις.

  • AUTO

  • SPORT

  • SNOW

  • LOCK

ALLGRIP SELECT ΜΟΝΤΕΛΑ

  • SX4 S-CROSS
  • VITARA

ALLGRIP PRO

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP PRO προσφέρει υψηλή απόκριση στις off-road διαδρομές και ανταποκρινόμενο στο πνεύμα περιπέτειας του οδηγού ,του δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση. Με την κατ’ επιλογή δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP PRO ικανοποιεί την απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες και ανταποκρίνεται άμεσα σε ελιγμούς ακόμη και στα πιο δύσκολα εδάφη.

PLAY MOVIE

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

FR ΤΥΠΟΣ ΜΕΡΙΚΗ

Στην κατ’ επιλογή τετρακίνηση τοποθετείται ένα ενδιάμεσο κιβώτιο μεταφοράς ροπής μεταξύ των ημιαξονίων που λαμβάνουν κίνηση από το εμπρός και πίσω διαφορικό, και χρησιμοποιείται για την εναλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD, κατ απαίτηση του οδηγού. Όταν ο οδηγός έχει επιλέξει 4WD, το σύστημα συνδέει άμεσα τους εμπρός και πίσω τροχούς, καθιστώντας δυνατή την κατανομή της ροπής του κινητήρα ισόποσα και στους τέσσερις τροχούς, χωρίς απώλειες.

FR FULLTIME CENTER DIFFERENTIAL TYPE

Στην επιλογή της τετρακίνησης από τον οδηγό, το κεντρικό διαφορικό , το οποίο δεν ελέγχεται ηλεκτρονικά, κατανέμει τη ροπή στους εμπρός και πίσω τροχούς. Το κεντρικό διαφορικό αντισταθμίζει τις διαφορές στην ταχύτητα του εμπρός με του πίσω τροχού και ακυρώνει τη δημιουργία στρεπτικών τάσεων μεταξύ των δυο τροχών του ιδίου άξονα (το λεγόμενο «κούρδισμα» του άξονα) . Εάν μόνο ένας τροχός ολισθαίνει, το LSD (Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης) περιορίζει την κίνηση του διαφορικού και μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα σε άλλο τροχό.

ALLGRIP PRO ΜΟΝΤΕΛΑ

  • Jimny
  • Grand Vitara
  • ALLGRIP for All People Promotional Movie
  • Suzuki 4WD History