ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος, Σύστημα ψύξης |
449 cc / 96,0 χιλιοστά x 52,1 χιλιοστά |
Σχέση Συμπίεσης | 12.5: 1 |
Ιπποδύναμη | Δ/Α |
Μέγιστη Ροπή | Δ/Α |
Εκκεντροφόροι | DOHC |
Σύστημα Τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου |
Λίπανση Κινητήρα | Ημίξηρο κάρτερ |
Εκκίνηση | Μανιβέλα |
Συμπλέκτης | Πολύδισκος συμπλέκτης λαδιού |
Κιβώτιο Ταχυτήτων / Μετάδοση | 5-τάχυτο / με αλυσίδα DID 520DMA2K, 114 links |
Τύπος πλαισίου | Πλαίσιο γέφυρας αλουμινίου |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πηρούνι, απόσβεση λαδιού |
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης | Σπειροειδή ελατήρια |
Ρύθμιση Εμπρός Ανάρτησης | Rebound, συμπίεση |
Πίσω Ανάρτηση | Ελικοειδές ελατήριο, απόσβεση λαδιού |
Διαδρομή Πίσω Ανάρτησης | Αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, ελατήριο / ελατήριο αερίου |
Ρύθμιση Πίσω Ανάρτησης | Προφόρτιση ελατηρίου, ριμπάουντ, συμπίεση σε Hi και Low-Speed |
Εμπρός Φρένα | 1 δίσκος / 270 χιλιοστά |
Πίσω Φρένα | 1 δίσκος |
Διαστάσεις / Ελαστικό Εμπρός Τροχού | 80/100-21 51Μ με σαμπρέλα |
Διαστάσεις / Ελαστικό Πίσω Τροχού | 100/90-19 62Μ με σαμπρέλα |
Σύστημα ανάφλεξης | AC-CDI, ψηφιακή |
Τύπος μπουζί | NGK DIMR8C10 |
Διαστάσεις (Μ/ Π /Υ) | 2.175 χιλιοστά / 835 μμ / 1.260 χιλιοστά |
Μεταξόνιο | 1.480 χιλιοστά |
Απόσταση από το έδαφος | 330 χιλιοστά |
Ύψος Σέλας | 960 χιλιοστά |
Βάρος | 112 kg |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 6.3 λίτρα αμόλυβδη (RON 95) |