ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Το νέο V-STROM 800DE γεννήθηκε για να φέρει μία συναρπαστική αίσθηση περιπέτειας στην οδήγησή του. Για τις καθημερινές μετακινήσεις και για τις ατέλειωτες εκδρομές, στον αυτοκινητόδρομο ή μέσα σε ορεινούς δρόμους. Όποιος κι αν είναι ο δικό σας σκοπός, ο πολύπλευρος χαρακτήρας του νέου V-STROM 800DE θα ανταποκριθεί σε όλες τις συνθήκες.
Το νέο V-STROM 800DE σχεδιάστηκε με κύριο γνώμονα την απόδοση της αξιοπιστίας και αυτό που είναι σημαντικό για κάθε αναβάτη: Την απολαυστική εμπειρία οδήγησης μιας σύγχρονης μοτοσικλέτας.
απολαυστική εμπειρία οδήγησης
Το νέο V-STROM 800DE αποτελεί ένα κορυφαίων επιδόσεων περιηγητή που είναι εξίσου ικανός στην καθημερινή χρήση στο δρόμο, σε υψηλής ταχύτητας ταξίδια αλλά και όταν διασχίζει χωματόδρομους και εξοχικά μονοπάτια.
χαρακτηριστικα που εντυπωσιαζουν
Η ελαστικότητα λειτουργίας του κινητήρα αποτελεί και το μεγάλο του πλεονέκτημα διατηρώντας απεριόριστη δύναμη σε εξαιρετικά χαμηλές ταχύτητες, διευκολύνοντας τον έλεγχο της μοτοσικλέτας σε δασικούς δρόμους και μονοπάτια.
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ LED
Το κάθετα τοποθετημένο σύνολο των δύο εξαγωνικών προβολέων LED σας παρέχει εξαιρετική ορατότητα, ενώ ταυτόχρονα προσθέτει μια ξεχωριστή εμφάνιση στο νεό V-STROM 800DE. Τα full LED φώτα μπροστά πίσω εξασφαλίζουν καθαρή ορατότητα και πρακτική αντοχή.


Σύστημα εξάτμισης
Το 2-σε-1 σύστημα εξάτμισης παράγει έναν απολαυστικό ήχο και μεγιστοποιεί την απόδοση ισχύος, είτε οδηγείτε με υψηλές ταχύτητες, είτε διασχίζεται κάποιο ορεινό μονοπάτι με χαμηλές στροφές.
Ο καταλύτης δύο επιπέδων ικανοποιεί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 5, ενώ το μέγεθός του τελικού της εξάτμισης είναι σχεδιασμένο ώστε να μην επηρεάζει την μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης.

Γεωμετρία Πλαισίου ειδικά σχεδιασμένη για περιπέτεια
Η γεωμετρία του πλαισίου χαρακτηρίζεται από μακρύ μεταξόνιο και ίχνος, μεγάλο ύψος από το έδαφος και φαρδύ τιμόνι. Σκοπός είναι η παροχή μέγιστη σταθερότητας και δυνατότητα ελέγχου κατά την οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες, και να προσφέρει μια θέση οδήγησης που κατανέμει αποτελεσματικά το βάρος στο εμπρός και πίσω τμήμα της μοτοσικλέτας.

Έγχρωμη οθόνη TFT LCD πολλαπλών πληροφοριών
Το V-STROM 800DE υιοθετεί έναν έγχρωμο TFT LCD 5 ιντσών πίνακα οργάνων και απεικονίζει όλες τις πληροφορίες ζωτικής σημασίας της λειτουργίας της μοτοσικλέτας σε πραγματικό χρόνο. Το στροφόμετρο διαθέτει διπλή λειτουργία ως προγραμματιζόμενη ενδεικτική λυχνία σ.α.λ. που αναβοσβήνει όταν ο κινητήρας φτάνει σε μια προκαθορισμένη ταχύτητα στροφών.

Συμπαγής, ισχυρός και ευέλικτος κινητήρας
Το νέο V-STROM 800DE εξοπλίζεται με έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε παράλληλη διάταξη κινητήρα 776 κυβικών εκατοστών της Suzuki που προσφέρει μια λεπτή ισορροπία ομαλής, ελεγχόμενης δύναμης και απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών είτε μετακινήστε στην πόλη είτε πραγματοποιείται ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων.
Bi–directional Quick Shift System
Αυτή η λειτουργία του βασικού εξοπλισμού σας επιτρέπει να ανεβάζετε ή να κατεβάζετε σχέση στο κιβώτιο χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Όταν ενεργοποιηθεί, το σύστημα προσφέρει «καθαρές» αλλαγές με ομαλή επιτάχυνση. Τα κατεβάσματα είναι επίσης γρήγορα και εύκολα, εν μέρει χάρη και στο φρενάρισμα του κινητήρα που συνεργάζεται αρμονικά.
“G” (gravel) Mode
Εκτός από τις τρεις λειτουργίες ελέγχου πρόσφυσης στο δρόμο (+ OFF), το V-STROM 800DE διαθέτει λειτουργία “G” (Gravel), μια ρύθμιση που καθυστερεί ο χρονισμός της ανάφλεξης και επιτρέπει περιορισμένη ολίσθηση του ελαστικού κατά την οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες. Ως αποτέλεσμα, η μοτοσικλέτα παραμένει ελεγχόμενη και εξακολουθείτε να έχετε την επιθυμητή σταθερή ισχύ που θέλετε για να εξερευνήσετε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και επαρχιακά μονοπάτια με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
ABS δύο επιλογών
Το σύστημα ABS συμβάλλει σε πιο σταθερό φρενάρισμα βοηθώντας στην αποτροπή μπλοκαρίσματος των τροχών, ακόμη και κάτω από σκληρό φρενάρισμα. Υπάρχουν δύο ρυθμίσεις λειτουργίας. Η πρώτη επιλογή παρέχει ελάχιστη παρέμβαση, έτσι είναι κατάλληλη για οδήγηση σε χωματόδρομους. Η δεύτερη επιλογή είναι ιδανική για οδήγηση στην πόλη και κανονικές συνθήκες δρόμου.
Suzuki Traction Control System (STCS)
Σχεδιασμένο για να αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού, αυτό το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον έλεγχο της μοτοσικλέτας. Μπορείτε να επιλέξετε από τέσσερα συνολικά modes ώστε να ελέγχετε πόσο παρεμβατικό είναι το σύστημα ή μπορείτε να επιλέξετε να το απενεργοποιήσετε.
Έγχρωμη οθόνη TFT LCD πολλαπλών πληροφοριών
Το V-STROM 800DE υιοθετεί έναν έγχρωμο TFT LCD 5 ιντσών πίνακα οργάνων και απεικονίζει όλες τις πληροφορίες ζωτικής σημασίας της λειτουργίας της μοτοσικλέτας σε πραγματικό χρόνο. Το στροφόμετρο διαθέτει διπλή λειτουργία ως προγραμματιζόμενη ενδεικτική λυχνία σ.α.λ. που αναβοσβήνει όταν ο κινητήρας φτάνει σε μια προκαθορισμένη ταχύτητα στροφών. Η οθόνη επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων (pop-up) αναδυόμενων ειδοποιήσεων και προειδοποιήσεων. Οι ρυθμίσεις για τις λειτουργίες προβολής ημέρας (λευκό) και νύχτας (μαύρο) σας επιτρέπουν να μεγιστοποιήσετε την ορατότητα οποιαδήποτε ώρα και σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης.
Suzuki Cross Balancer
Όλοι οι σύγχρονοι δικύλινδροι κινητήρες παράλληλης διάταξης με στρόφαλο 270 μοιρών διαθέτουν έναν πρωτεύοντα εξισορροπητή για την απόσβεση των κραδασμών.
Η Suzuki δημιούργησε έναν νέο πρωτεύοντα εξισορροπητή δύο αξόνων, τον πρώτο σε μοτοσικλέτα παραγωγής, για να τοποθετήσει τους δύο εξισορροπητές στις 90° ως προς τον στροφαλοφόρο άξονα. Αυτός ο πατενταρισμένος μηχανισμός αποδίδει πιο ομαλή λειτουργία, ενώ ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή τη δημιουργία ενός ελαφρύτερου μηχανικού συνόλου.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)
Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Suzuki Intelligent Ride System
(S.I.R.S.) αναπτύχθηκαν για να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την εμπειρίας της οδήγησης. Κάνοντας το V-STROM 800DE πιο ελεγχόμενο και προβλέψιμο, αυτά τα συστήματα σας βοηθούν να οδηγείτε με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, είτε ταξιδεύετε σε μεγάλες αποστάσεις, μεταφέρετε εξοπλισμό, είτε αφήνετε ασφαλτοστρωμένους δρόμους πίσω για να εξερευνήσετε αγροτικά μονοπάτια.
Επιλέξτε ελεύθερα ανάμεσα σε τρία διαφορετικά power modes που ταιριάζουν καλύτερα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης ή τις προτιμήσεις σας.
Ενώ και τα τρία αποδίδουν τελικά τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα, διαφέρουν ως προς τον τρόπο απόδοσής της:
MODE A (Active): Άμεση απόκριση και επιτάχυνση με το άνοιγμα του γκαζιού.
MODE B (Basic): Ομαλή απόκριση και γραμμική επιτάχυνση, κατάλληλη για οδήγηση στην καθημερινότητα.
MODE C (Comfort): ‘Ηπια απόκριση, ιδανική για οδήγηση στην βροχή και σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Ride-by-wire Electronic Throttle System
Αυτό το σύστημα αξιοποιεί την ενσωματωμένη μονάδα ECM για τον έλεγχο τη σχέσης μεταξύ του γκαζιού και των χαρακτηριστικών ισχύος του κινητήρα. Αυτό βελτιώνει τον έλεγχο και παρέχει πιστή απόκριση, ειδικά όταν οδηγείτε σε χωματόδρομους.
Suzuki Easy Start System και RPM Assist
Το Suzuki Easy Start, ενεργοποιεί την μίζα την μοτοσικλέτα με ένα και μοναδικό πάτημα ενώ το Low RPM Assist παρέχει μία ήπια και πιο σίγουρη λειτουργία της μοτοσικλέτας μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης, με τις συχνές στάσεις και εκκινήσεις.
Λειτουργία απενεργοποίησης του πίσω ABS
Ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία απενεργοποίησης του πίσω ABS με αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο φρεναρίσματος σε χαλίκια ή σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες.
Bi–directional Quick Shift System
Αυτή η λειτουργία του βασικού εξοπλισμού σας επιτρέπει να ανεβάζετε ή να κατεβάζετε σχέση στο κιβώτιο χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Όταν ενεργοποιηθεί, το σύστημα προσφέρει «καθαρές» αλλαγές με ομαλή επιτάχυνση. Τα κατεβάσματα είναι επίσης γρήγορα και εύκολα, εν μέρει χάρη και στο φρενάρισμα του κινητήρα που συνεργάζεται αρμονικά.
“G” (gravel) Mode
Εκτός από τις τρεις λειτουργίες ελέγχου πρόσφυσης στο δρόμο (+ OFF), το V-STROM 800DE διαθέτει λειτουργία “G” (Gravel), μια ρύθμιση που καθυστερεί ο χρονισμός της ανάφλεξης και επιτρέπει περιορισμένη ολίσθηση του ελαστικού κατά την οδήγηση σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες. Ως αποτέλεσμα, η μοτοσικλέτα παραμένει ελεγχόμενη και εξακολουθείτε να έχετε την επιθυμητή σταθερή ισχύ που θέλετε για να εξερευνήσετε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και επαρχιακά μονοπάτια με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
ABS δύο επιλογών
Το σύστημα ABS συμβάλλει σε πιο σταθερό φρενάρισμα βοηθώντας στην αποτροπή μπλοκαρίσματος των τροχών, ακόμη και κάτω από σκληρό φρενάρισμα. Υπάρχουν δύο ρυθμίσεις λειτουργίας. Η πρώτη επιλογή παρέχει ελάχιστη παρέμβαση, έτσι είναι κατάλληλη για οδήγηση σε χωματόδρομους. Η δεύτερη επιλογή είναι ιδανική για οδήγηση στην πόλη και κανονικές συνθήκες δρόμου.
Suzuki Traction Control System (STCS)
Σχεδιασμένο για να αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού, αυτό το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον έλεγχο της μοτοσικλέτας. Μπορείτε να επιλέξετε από τέσσερα συνολικά modes ώστε να ελέγχετε πόσο παρεμβατικό είναι το σύστημα ή μπορείτε να επιλέξετε να το απενεργοποιήσετε.
Έγχρωμη οθόνη TFT LCD πολλαπλών πληροφοριών
Το V-STROM 800DE υιοθετεί έναν έγχρωμο TFT LCD 5 ιντσών πίνακα οργάνων και απεικονίζει όλες τις πληροφορίες ζωτικής σημασίας της λειτουργίας της μοτοσικλέτας σε πραγματικό χρόνο. Το στροφόμετρο διαθέτει διπλή λειτουργία ως προγραμματιζόμενη ενδεικτική λυχνία σ.α.λ. που αναβοσβήνει όταν ο κινητήρας φτάνει σε μια προκαθορισμένη ταχύτητα στροφών. Η οθόνη επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων (pop-up) αναδυόμενων ειδοποιήσεων και προειδοποιήσεων. Οι ρυθμίσεις για τις λειτουργίες προβολής ημέρας (λευκό) και νύχτας (μαύρο) σας επιτρέπουν να μεγιστοποιήσετε την ορατότητα οποιαδήποτε ώρα και σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης.
Suzuki Cross Balancer
Όλοι οι σύγχρονοι δικύλινδροι κινητήρες παράλληλης διάταξης με στρόφαλο 270 μοιρών διαθέτουν έναν πρωτεύοντα εξισορροπητή για την απόσβεση των κραδασμών.
Η Suzuki δημιούργησε έναν νέο πρωτεύοντα εξισορροπητή δύο αξόνων, τον πρώτο σε μοτοσικλέτα παραγωγής, για να τοποθετήσει τους δύο εξισορροπητές στις 90° ως προς τον στροφαλοφόρο άξονα. Αυτός ο πατενταρισμένος μηχανισμός αποδίδει πιο ομαλή λειτουργία, ενώ ο σχεδιασμός καθιστά δυνατή τη δημιουργία ενός ελαφρύτερου μηχανικού συνόλου.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS)
Τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα του Suzuki Intelligent Ride System
(S.I.R.S.) αναπτύχθηκαν για να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε την εμπειρίας της οδήγησης. Κάνοντας το V-STROM 800DE πιο ελεγχόμενο και προβλέψιμο, αυτά τα συστήματα σας βοηθούν να οδηγείτε με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, είτε ταξιδεύετε σε μεγάλες αποστάσεις, μεταφέρετε εξοπλισμό, είτε αφήνετε ασφαλτοστρωμένους δρόμους πίσω για να εξερευνήσετε αγροτικά μονοπάτια.
Επιλέξτε ελεύθερα ανάμεσα σε τρία διαφορετικά power modes που ταιριάζουν καλύτερα με τις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης ή τις προτιμήσεις σας.
Ενώ και τα τρία αποδίδουν τελικά τη μέγιστη ισχύ του κινητήρα, διαφέρουν ως προς τον τρόπο απόδοσής της:
MODE A (Active): Άμεση απόκριση και επιτάχυνση με το άνοιγμα του γκαζιού.
MODE B (Basic): Ομαλή απόκριση και γραμμική επιτάχυνση, κατάλληλη για οδήγηση στην καθημερινότητα.
MODE C (Comfort): ‘Ηπια απόκριση, ιδανική για οδήγηση στην βροχή και σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Ride-by-wire Electronic Throttle System
Αυτό το σύστημα αξιοποιεί την ενσωματωμένη μονάδα ECM για τον έλεγχο τη σχέσης μεταξύ του γκαζιού και των χαρακτηριστικών ισχύος του κινητήρα. Αυτό βελτιώνει τον έλεγχο και παρέχει πιστή απόκριση, ειδικά όταν οδηγείτε σε χωματόδρομους.
Suzuki Easy Start System και RPM Assist
Το Suzuki Easy Start, ενεργοποιεί την μίζα την μοτοσικλέτα με ένα και μοναδικό πάτημα ενώ το Low RPM Assist παρέχει μία ήπια και πιο σίγουρη λειτουργία της μοτοσικλέτας μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης, με τις συχνές στάσεις και εκκινήσεις.
Λειτουργία απενεργοποίησης του πίσω ABS
Ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη λειτουργία απενεργοποίησης του πίσω ABS με αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο φρεναρίσματος σε χαλίκια ή σε μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες.
Έγχρωμη οθόνη TFT LCD πολλαπλών πληροφοριών
Το V-STROM 800DE υιοθετεί έναν έγχρωμο TFT LCD 5 ιντσών πίνακα οργάνων και απεικονίζει όλες τις πληροφορίες ζωτικής σημασίας της λειτουργίας της μοτοσικλέτας σε πραγματικό χρόνο. Το στροφόμετρο διαθέτει διπλή λειτουργία ως προγραμματιζόμενη ενδεικτική λυχνία σ.α.λ. που αναβοσβήνει όταν ο κινητήρας φτάνει σε μια προκαθορισμένη ταχύτητα στροφών. Η οθόνη επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων (pop-up) αναδυόμενων ειδοποιήσεων και προειδοποιήσεων. Οι ρυθμίσεις για τις λειτουργίες προβολής ημέρας (λευκό) και νύχτας (μαύρο) σας επιτρέπουν να μεγιστοποιήσετε την ορατότητα οποιαδήποτε ώρα και σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης.
Μια θύρα USB τοποθετημένη στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων παρέχει έως 5V τάση και 2Α ρεύματος